BRILLE | Дамски зимни ръкавици, КАФЯВ

BRILLE
10,90 лв. (с включен ДДС)
цената за доставка не е включена
BRILLE
Продуктов код - SKU SD672060-BRN

При поръчка от bgbrands.bg на този продукт важат условията за доставка и връщане при онлайн поръчка от sportdepot.bg.

1. УСЛОВИЯ ЗА БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
1.1. БЕЗПЛАТНА Е ДОСТАВКАТА на дрехи, обувки и аксесоари (раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, колани и очила) на обща стойност над 90.00 лв.
1.2. БЕЗПЛАТНА Е ДОСТАВКАТА на всички велосипеди - планински велосипеди, градски велосипеди, детски велосипеди.
2. SPORT DEPOT извършва доставката на поръчаните през bgbrands.bg стоки чрез куриерска фирма ECONT (Еконт), а за велосипедите - ECONT (ЕКОНТ) и EВРОПЪТ. Доставката се извършва до входната врата на сградата, посочена като адрес за получаване.
За качване до етаж клиентът трябва да се свърже предварително с куриера и да го уточни допълнително.
• SPORT DEPOT не предоставя опцията за преглед на пратката при получаване!
3. Стандартният срок за доставка до населено място на територията на България е 3 работни дни (когато поръчката е регистрирана след 12:00 ч. или в неработен ден отчитането започва от следващия работен ден). По време на големите сезонни разпродажби в SPORT DEPOT (януари/февруари/март и юли/август/септември/до 20 октомври, Black Friday) онлайн поръчките имат удължен срок на доставка. Средният срок на доставка през този период е до 7 работни дни, като в зависимост от натоварването и обема поръчки в някои случаи срокът на доставка е възможно да достигне до 14 дни. Възможно е доставката да бъде извършена на части, като в случай че доставката не отговаря на условията за безплатна доставка, клиентът заплаща само първата такса, а останалите са за сметка на SPORT DEPOT.
4. SPORT DEPOT не предлага услугата фиксиран час за доставка. При необходимост клиентът може да договори допълнителни условия за доставка за своя сметка с куриера, щом получи известие за предстоящата доставка.
5. Ако клиентът е поръчал продукт, наличността на който не може да бъде потвърдена, за да се възползва от безплатната доставка, трябва да го замени с друг, за да достигне необходимия праг на общата сметка. При евентуална липса на продукт от поръчката му, клиентът ще бъде уведомен по имейл или телефон за липсата.
6. Условията за безплатна доставка са валидни на територията на Република България.
7. SPORT DEPOT си запазва правото да прави промени в условията за безплатна доставка за онлайн магазина.

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ
• Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за отказа си.
1. Клиентът има право да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, в срок не по-дълъг от 30 дни от датата на получаване на поръчката, но само на място в магазин SPORT DEPOT, за артикул, наличен в този магазин. В този случай е необходимо:
- да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, във всеки един от магазините на SPORT DEPOT с изключение на магазините в Сливен, Боровец, Банско и Хасково. Пълен списък на магазините: виж тук
2. Клиентът има право в срок от 30 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули.
• БЕЗПЛАТНО Е ВРЪЩАНЕТО НА: дрехи, обувки и аксесоари (раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, колани и очила).
Връщането за сметка на SPORT DEPOT става задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ или ЕВРОПЪТ, а не с произволно избран куриер от клиента.
• Транспортните разходи за връщане велосипеди са за сметка на КЛИЕНТА, освен в случаите когато:
- получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
-грешката е настъпила по наша вина;
2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин. Връщането се допуска при следните условия:
2.1.1. Пратката със стоките, които клиентът връща, трябва да бъде придружена от попълнен формуляр за връщане. За улеснение сме изпратили формуляра на хартиен носител заедно с доставяния продукт или продукти. Ако формулярът за връщане липсва в пратката или клиентът го е изгубил, то може да го изтегли от линка по-долу.
При нужда помощ или съдействие, клиентът може да се свърже с нас на телефон 0701 90009 или на eshop@sportdepot.bg.
2.1.2. Стоката, която клиентът желае да върне, не трябва да бъде използвана, да е в добър търговски вид, с оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от SPORT DEPOT – фактура и гаранционна карта (ако е била издадена такава).
2.1.3. При връщането на стоката тя задължително трябва да бъде придружена от попълнения формуляр за връщане и да е пакетирана в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Върху оригиналната опаковка на стоката - кутия или плик на продукта, не трябва да бъдат залепвани никакви материали, тиксо, товарителници и други, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка!
2.2. Клиентът има право да върне получените артикули във всеки един от магазините SPORT DEPOT с изключение на обектите в Сливен, Боровец, Банско и Хасково. Връщането на артикулите и възстановяването на сумата се допуска, ако са спазени условията за връщане от т .2.1.2.

4. ВРЪЩАНЕ НА СУМИ

4.1. Независимо от начина, по който е заплатил онлайн поръчката, клиентът може да върне артикула във физически магазин SPORT DEPOT и да си получиш парите веднага на касата на магазина.
Сумата може да му бъде възстановена във всеки магазин SPORT DEPOT с изключение на търговските обекти в Сливен, Боровец, Банско и Хасково. Пълен списък на магазините: виж тук
Желателно е клиентите, които искат да върнат продукт в магазин SPORT DEPOT, да го посетят в следобедните часове на деня, за да получат заплатената от тях сума.
4.2. Връщане по карта или банкова сметка
4.2.1. Ако клиентът е платил с банкова карта и желае, връщането на сумата може да бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането, след като си попълнил формуляр за връщане.
Ако по някаква причина връщането на сумата по карта не е успешно, клиентът ще бъде уведомен допълнително, за да предостави банкова сметка на свое име, по която да бъде възстановена сумата.
4.2.2. Ако клиентът е платил на куриера при получаване на доставката, сумата също може да му бъде върната по банкова сметка след попълнен формуляр за връщане.
Заявката трябва да съдържа:
- трите имена по лична карта;
- лична банкова сметка, на която да бъде възстановена заплатената сума за стоката.
4.2.3. С пощенски запис
Ако желае клиентът, сумата може да му  бъде възстановена и с пощенски запис
За връщане на сумата с пощенски запис е необходимо да се попълни формулярът за връщане, като се изискват следните данни:
- трите имена по лична карта;
- точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.

5. Срок за възстановяване на суми, платени с карта или наложен платеж.
- Съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите платената сума се възстановява на клиента в срок до 14 календарни дни от датата, на която той е упражнил правото си на връщане на стоката (за начална дата се счита датата, на която физически сме получило върнатата от клиента стока).
- SPORT DEPOT не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми или забавяния от страна на куриерските фирми, от които може да произтече удължаване на срока за възстановяване на суми или възникване на други неудобства за клиента.
6. Формуляр за връщане в pdf-формат може да се изтегли от линка:
ИЗТЕГЛИ ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ

Ако клиент иска да върне продукти на предлагани от SPORT DEPOT брандове, трябва да ги изпрати на адрес:
гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин
Продуктите трябва да отговарят на описаните по-горе условия за връщане
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
Всички стоки, които се предлагат от SPORT DEPOT в bgbrands.bg, са с гаранция от 2 години.
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба клиентът има право да предяви рекламация, като поиска SPORT DEPOT да приведе стоката в съответствие с договора за продажба.
За предлаганите велосипеди Сервиз SPORT DEPOT работи с външни сервизи, доказали се във времето като бързо и професионално сервизиране. Тези сервизи са разположени в градовете София, Пловдив и Варна. Изпрати или донеси твоя велосипед в една от сервизните бази на SPORT DEPOT в посочените градове. Ние имаме грижата да ремонтираме и върнем твоя велосипед в най-кратък срок.
При възникнали въпроси, клиентът може да се свърже със SPORT DEPOT на телефон 0701 90009 или на eshop@sportdepot.bg.

Подробности

SKU
SD672060-BRN
Категории
Бранд
Пол
Жени
Размер
ONESIZE
Произведено в
България
Цвят
Кафяв